בניית אתרים – קורס בניית אתר שוק הקורסים משגשג בשנים האחרונות , כמות הידע שרצה והרעב של אנשים ללמוד את הנושאים הוא עצום ורק גודל בייחוד בשנים האחרונות עם גדילת שוק האינטרנט וה-הייטק. בשוק מוצעים מאות אם לא אלפיים של קורסים עם התמחויות שונות, כמה מהקורסים הבולטים ביותר הם קורס הקמת אתר בדגש על ג'ומלה,וורדפרס ודרופל , כמו כן ישנם המון קורסי קידום אתרים בגוגל וכמובן קורסים נוספים במגוון רחב של שפות ופלטפורמות בתחום האינטרנט. כמובן שבתוך השוק המשגשג כלכלית וכמותית הזה יש קורסים טובים יותר וטובים פחות. כמו בכל דבר גם כאן יש אנשי מקצוע...ואנשי עסקים. לפני שאתם נרשמים לקורס זה או אחר בצעו מחקר על נותני הקורס , אמינותם , ניסיון של אנשים שעברו את הקורס , נסו לשמוע את חוות דעתם ואיך הם יצאו מהקורס בסיומו , האם הם קיבלו את הערך המוסף לו הם ציפו?
ישנן פרמטרים רבים לקביעת איכות הקורס , בצעו בדיקה של כמות שעות הקורס והמנחים באותם קורסים. אנשי מקצוע טובים שם הולך לפניהם , במידה ושם המנחה אנונימי לחלוטין סביר להניח שהניסיון שלו לא גדול במיוחד וכך גם תהיה איכות הקורס. כמו כן כמות שעות הקורס היא מדד חשוב מאוד לעומק ורצינות הקורס. לדוגמה קורס ל-פרסום בגוגל לא יכול להיות מעמיק במידה והוא פחות מ-40 שעות קורס , פחות מכך לא ניתן להעביר את החומר וזה מצביע על קורס מאוד בסיסי ולא מעמיק. לעומת זאת קורס אופיס יכול להסתיים ב-40 שעות ולא להיות מספיק ממצה.
עלויות הקורסים שונות ומשונות , ישנן פערי מחיר גדולים מאוד בין הספקים ולעתים קשה להסביר את הפרשי המחיר. לדוגמה , קורס קידום אתרים אצל ספק א' עולה 18,000 ש"ח ונמשך על פני 96 שעות. קורס דומה , אצל ספק ב' עם כמות שעות גדולה יותר של 112 שעות קורס עולה 11,500 ש"ח. אז מאיפה מגיע ההבדל העצום במחיר? ובכן זה הכול עניין של הצע וביקוש, ספקי קורסים גדולים שהוכיחו את עצמם יכולים לבקש מחירים גבוהים בהרבה מספק שנכנס זה עתה לשוק. כמו כן , יכול מאוד להיות שרמת הקורס ועלותו לספק גדולה בהרבה לעומת הקורס השני ולכן הפרשי המחיר. בכל מקרה , ערכו סקר שוק רחב בכדי לקבל את העסקה הטובה ביותר , כזאת שתעניק לכם את הידע שאתם שואפים לקבל ובמחיר שלא יקרע לכם את הכיס.
NinaNet פתרונות אינטרנט מתקדמים - חברה לבניית אתרים , עיצוב אתרים ו-קידום אתרים